Admitere TITULESCU 2025

Admitere TITULESCU 2025

Rezultate admitere

Facultatea de Drept

Confirmare loc etapa II, DREPT învățământ cu frecvență

Confirmare loc etapa II, DREPT învățământ la distanță

DREPT continuare studii

DREPT EUROPEAN ȘI INTERNAȚIONAL

DREPT EUROPEAN ȘI INTERNAȚIONAL continuare studii

Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor

ADMINISTRAREA AFACERILOR învățământ cu frecvență

ADMINISTRAREA AFACERILOR învățământ la distanță

Confirmare loc etapa II, ADMINISTRAREA AFACERILOR învățământ la distanță

CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE învățământ cu frecvență

CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE învățământ la distanță

Confirmare loc etapa II, CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE învățământ la distanță

Facultatea de Relații Internaționale și Administrație

ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ învățământ cu frecvență

ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ învățământ la distanță

Confirmare loc etapa II, ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ învățământ la distanță

Informații utile pentru studenții care au fost declarați ADMIS

Candidații declarați Admis trebuie să-și confirme locul obținut.

Confirmarea locului se face prin plata primei tranșe din taxa de școlarizare în perioada 08.08.2025 – 12.08.2025.

Candidații înscriși la sediul universității pot achita prima tranșă din taxa de școlarizare doar la casierie, conform următorului program:

  • 08.08.2025 – între orele după afișarea rezultatelor-17:00
  • 09.08.2025 – între orele 09:00-13:00
  • 11.08.2025 – între orele 08:30-17:00
  • 12.08.2025 – între orele 08:30-17.00

Candidații înscriși online pot achita prima tranșă din taxa de școlarizare online, prin intermediul platformei de înscriere, sau la casierie, conform programului de mai sus.

Neplata primei tranșe din taxa de școlarizare atrage pierderea locului.

Codul de candidat poate fi găsit pe chitanță, în cazul în care v-ați înscris fizic la secretariat, sau în platformă, dacă v-ați înscris online.

Dupa data de 1 octombrie 2025, noii studenți își vor putea obține, prin intermediul unei aplicații, user-ul și parola pentru conturile de eLis, precum și pentru platforma Google Workspace. Totodată, veți afla și grupa în care ați fost alocat. Studenții înmatriculați în anii trecuți își păstrează user-ul și parola primite anterior. Accesarea contului de eLis și Google Workspace se face de pe site-ul universității (www.univnt.ro) folosind butonul „Login”. În submeniul butonului „Login” găsiți și ghidurile de utilizare ale aplicațiilor eLis și Google Workspace.

Înmatricularea studenților va avea loc până cel târziu la data de 01 octombrie 2025. ATENȚIE! Înmatricularea nu presupune deplasarea dumneavoastră la universitate, aceasta fiind o procedură administrativă.

Studenții care s-au înscris online au obligația de a aduce la secretariat dosarul cu documentele în copie și original în perioada 14-31 octombrie 2025.

Eliberarea carnetului de student se va efectua în luna octombrie (urmăriți site-ul www.univnt.ro la secțiunea Avizier aferentă programului de studii la care sunteți inscriși când se postează anunțul).

Vă rugăm să urmăriți secțiunea Avizier aferentă facultății dumneavoastră pentru a afla cele mai noi informații.